Hyvin hoidettu reklamaatio on parasta myynti- ja asiakaspalvelutyötä!
Proveca-laadunhallintajärjestelmän poikkeaman käsittely tapahtuu Global 8D-ongelmanratkaisumenetelmän mukaisesti. Menetelmä soveltuu erittäin hyvin sisäise. Tarjoaa mahdollisuuden liittää myös alihankkijat ja yhteistyökumppanit käsittelyprosessiin mukaan.
Proveca-reklaatio sisältää:
- Sisäiset reklamaatiot
- Ulkoiset reklamaatiot
- Toimittajareklamaatiot
- Ongelmanratkaisumenetelmä (kevyt)
- Ongelmanratkaisumenetelmä (Täysi Global 8D)
Miksi valita Proveca-reklamaatio:
- Global 8D on kansainvälisesti tunnettu ongelmanratkaisumenetelmä
- Luo systemaattinen ja ohjattu tapa ratkaista ongelmia
- Poista reklamaation tai laatupoikkeamaan johtanut juurisyy pysyvästi
- Paranna laatua tiedostamalla ja korjaamalla todelliset ongelmakohdat
- Hoidetut reklamaatiotapaukset tietopankkina ennakoivaan toimintaan
- Säästä reklamaatioiden raportointiin kuluvaa aikaa automaattisen tilastoinnin avulla
- Vapauta ja suuntaa oikein reklamaatioiden korjaamiseen sitoutuneita resursseja tiimisi kanssa
- Paranna myyjän ja asiakkaan välistä päämäärätietoista viestintää
- Madalla laatu,- ja tuotantokustannuksia poistamalla poikkeamat tehokkaasti
- Yksi kokonaisuus sisäisiin, ulkoisiin ja toimittajareklamaatiohin
- Todista laadunhallintaosaamisesi kolmansille osapuolille