Neovica Oy

Reklamaatioiden hallinta

Reklamaatioiden hallinta

Hyvin hoidettu reklamaatio on parasta myynti- ja asiakaspalvelutyötä!

Proveca-laadunhallintaohjelmisto poikkeaman käsittely tapahtuu Global 8D-ongelmanratkaisumenetelmän mukaisesti. Menetelmä soveltuu erittäin hyvin sisäisten ja ulkoisten poikkeamien hallintaan, ja tarjoaa mahdollisuuden liittää käsittelyprosessiin mukaan myös alihankkijat. Mikäli Global 8D -prosessi ei ole tarpeen tai tuntuu raskaalta, voit poistaa vaihteita käsittelyvaiheista.

Proveca-reklamaatio sisältää:

  • Sisäiset reklamaatiot
  • Ulkoiset reklamaatiot
  • Toimittajareklamaatiot
  • Ongelmanratkaisumenetelmä (kevyt)
  • Ongelmanratkaisumenetelmä (Täysi Global 8D)

Miksi valita Proveca-reklamaatio:

  • Global 8D on kansainvälisesti tunnettu ongelmanratkaisumenetelmä
  • Luo systemaattinen ja ohjattu tapa ratkaista ongelmia
  • Poista reklamaation tai laatupoikkeamaan johtanut juurisyy pysyvästi
  • Paranna laatua tiedostamalla ja korjaamalla todelliset ongelmakohdat
  • Hoidetut reklamaatiotapaukset tietopankkina ennakoivaan toimintaan
  • Säästä reklamaatioiden raportointiin kuluvaa aikaa automaattisen tilastoinnin avulla
  • Vapauta ja suuntaa oikein reklamaatioiden korjaamiseen sitoutuneita resursseja tiimisi kanssa
  • Paranna myyjän ja asiakkaan välistä päämäärätietoista viestintää
  • Madalla laatu,- ja tuotantokustannuksia poistamalla poikkeamat tehokkaasti
  • Yksi kokonaisuus sisäisiin, ulkoisiin ja toimittajareklamaatiohin
  • Todista laadunhallintaosaamisesi kolmansille osapuolille