Reklamaatiot

Hyvin hoidettu reklamaatio on parasta myynti- ja asiakaspalvelutyötä!

Proveca-ohjelmistossa poikkeaman käsittely tapahtuu Global 8D-ongelmanratkaisumenetelmän mukaisesti. Menetelmä soveltuu erittäin hyvin sisäise. Tarjoaa mahdollisuuden liittää myös alihankkijat ja yhteistyökumppanit käsittelyprosessiin mukaan.

Proveca-reklamaatio sisältää:

  • Sisäiset reklamaatiot
  • Ulkoiset reklamaatiot
  • Toimittajareklamaatiot
  • Ongelmanratkaisumenetelmä (kevyt)
  • Ongelmanratkaisumenetelmä (Täysi Global 8D)

Miksi valita Proveca-reklamaatio:

  • Global 8D on kansainvälisesti tunnettu ongelmanratkaisumenetelmä
  • Luo systemaattinen ja ohjattu tapa ratkaista ongelmia toimialariippumattomasti
  • Poista reklamaation tai laatupoikkeamaan johtanut juurisyy pysyvästi
  • Paranna laatua tiedostamalla ja korjaamalla todelliset ongelmakohdat
  • Hoidetut reklamaatiotapaukset tietopankkina ennakoivaan toimintaan
  • Säästä reklamaatioiden raportointiin kuluvaa aikaa automaattisen tilastoinnin avulla
  • Vapauta ja suuntaa oikein reklamaatioiden korjaamiseen sitoutuneita resursseja tiimisi kanssa
  • Paranna myyjän ja asiakkaan välistä päämäärätietoista viestintää
  • Madalla laatu,- ja tuotantokustannuksia poistamalla poikkeamat tehokkaasti
  • Yksi kokonaisuus sisäisiin, ulkoisiin ja toimittajareklamaatiohin
  • Todista laadunhallintaosaamisesi kolmansille osapuolille